Templo de Hécate
Pyre

Pyre

  • 4 mensajes

¿Duda dote cheat?

12 de septiembre de 2012 22:35:25 CEST
Staggering Strike
( Complete Adventurer, p. 112)

[General]

You can deliver a wound that hampers an opponent's movement.
Prerequisite

Base attack bonus +6, sneak attack,
Benefit

If you deal damage with a melee sneak attack, you can also deliver a wound that limits your foe's mobility. For 1 round (or until the target is the beneficiary of a DC 15 Heal check or any magical healing that restores at least 1 hit point, whichever comes first), your target is treated as if it were staggered, even if its nonlethal damage doesn't exactly equal its current hit points. A target can resist this effect by making a successful Fortitude save (DC equal to damage dealt). Multiple staggering strikes on the same creature do not stack. This feat has no effect on creatures not subject to sneak attack damage.



MI DUDA ES LA SIGUIENTE:

A raiz de esta dote mi pregunta es la siguiente: la CD de Fortaleza es todo el daño, es decir, daño del arma + bonificadores, dotes, etc + furtivo ( lo que me pareceria una barbaridad de CD) o simplemente la CD equivaldria al daño del ataque furtivo ( que es lo que me parece logico)??

Lo digo porque estamos jugando una partida y el picaro que esta en el grupo hace daño con esta dote con Fortalezas de 50 y pico y es un lvl 12 xD porque suma todo, entonces si solo sumase el furtivo seria de 20 y poco que es lo que me parece logico pero quiero que alguien me de su opinion porque se ha puesto cansino.

Gracias